Ja vad är att göra med känsliga grannar

Söndag den 12 juni 2011

Grannen var över igårkväll, kanske en liten slunkit ned.

Påstod att hunden skäller som ett jävla tok varje dag. Jag svara att det har jag inte hört för min andra granne som oxå har stövare är vänlig nog att berätta om hunden verkar skälla och det har hon inte gjort det senaste året,  då husse varit arbetslös sen jan 2010 och varit med hunden varje dag. Det svar jag fick var att tål jag int höra det så.... men vad i hela helvetet, ska jag tejpa igen nosen på hunden, nä det kommer inte att ske.

Jag vet att hunden ställer igång ett djävulsk ståndskall när den här grannens katt är ute på studsmattan och då spelar det ingen roll om vi är hemma eller ej, hela hunden  vibrerar och fönstret blir alldeles prickit av saliv och om jag hade vågat skulle jag släppa ut hon men då vete fasiken om katten kom tillbaka. Kanske kanske kommer jag att göra det men vi bor för nära stora vägen så jag riskerar inte min hund för en sketen katt.

På bilden, Alma och här sitter hon med benen i kors  och glor och får upp sina ståndskall allt pga en katt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0